2008年12月7日 星期日

地 揭 價 錢 牌   Harvey Nichols 六 折 有 靚 貨

眼 見 前 陣 子 , 有 幾 份 報 紙 頭 版 頂 頭 部 份 都 刊 登 了 Harvey Nichols 的 減 價 廣 告 , 大 大 隻 字 寫 住 「 60% off 」 , 暗 暗 起 了 好 奇 心 , 但 同 時 又 對 Harvey Nichols 高 貴 形 象 有 所 顧 忌 。 於 是 , 決 定 打 通 電 話 給 公 關 姐 姐 了 解 一 下 , 「 其 實 我 所 賣 貨 品 都 唔 係 全 部 賣 咁 貴 , 幾 百 蚊 Tee 都 有 , 不 如 你 睇 睇 先 啦 ! 」 既 然 如 此 , 就 為 讀 者 們 作 一 次 實 地 偵 察 , 靜 靜 雞 掀 價 錢 牌 。

Steven Alan 格 仔 恤 衫
原 價 $2,250
七 折 $1,575

Nudie Jeans 灰 色 有 帽 外 套
原 價 $1,950
七 折 $1,365

PAM 白 色 短 袖 Tee
原 價 $850
七 折 $595

Seal Kay 深 藍 色 牛 仔 褲
原 價 $2,490
七 折 $1,743

JUUN.J 銅 色 高 筒 波 鞋
原 價 $3,900
六 折 $2,340


女 士 要 搶 六 折 Melissa

屬 於 女 士 們 的 減 價 部 份 , 小 記 亦 有 心 水 推 介 。 出 名 做 膠 鞋 的 巴 西 品 牌 Melissa , 幾 種 鞋 款 都 降 價 至 四 百 幾 , 尤 其 黑 白 色 紳 士 鞋 款 , 前 排 剛 剛 推 出 , 已 經 有 好 多 人 對 佢 興 趣 甚 大 。 小 記 眼 見 貨 量 唔 多 , 女 士 們 的 買 鞋 癮 請 發 作 吧 !


Harvey Nichols ( 3695 3388 )
中 環 皇 后 大 道 中 15 號 置 地 廣 場

沒有留言: