2008年12月2日 星期二

首 度 劈 至 一 五 折   入 場 先 搶 Hysterics

大 減 價 確 實 容 易 令 人 衝 昏 頭 腦 。 今 日 Sistyrmoon 開 倉 , 將 會 再 一 次 衝 擊 各 位 的 腦 袋 與 銀 包 , 一 五 折 起 , 有 多 款 今 季 產 品 , 還 有 不 少 Sistyrmoon 曾 引 入 過 的 品 牌 , 又 加 添 吸 引 力 。 至 於 買 咩 最 抵 ? 邊 個 牌 子 最 多 貨 ? 就 要 睇 清 楚 以 下 的 掃 貨 攻 略 。

Sistyrmoon 曾 經 代 理 過 不 少 頂 級 名 牌 的 副 線 , 例 如 D&G 、 Just Cavalli 等 款 式 都 屬 於 較 誇 張 的 類 別 , 而 且 大 多 是 過 季 貨 , 除 非 你 係 一 個 名 牌 狂 熱 者 , 否 則 即 使 減 到 二 折 都 可 以 留 番 最 後 才 去 揀 。

攻 略 2
Hysterics 首 次 減 至 一 五 折

小 記 承 認 自 己 偏 心 , Sistyrmoon 眾 多 品 牌 中 獨 愛 Hysteric Glamour , 不 過 次 次 減 價 折 頭 都 到 喉 唔 到 肺 。 今 次 首 次 減 到 一 五 折 , 款 式 亦 是 大 路 中 有 Details , 絕 對 係 見 得 人 的 款 式 , 到 場 首 先 必 掃 。


Sistyrmoon 開 倉 資 料

日 期 : 即 日 起 至 12 月 7 日
時 間 : 11:30am-9:00pm
地 址 : 尖 沙 嘴 海 港 城 世 界 商 業 中 心 3 樓
查 詢 : 2396 5268

沒有留言: