2008年11月22日 星期六

聯 想 電 腦 特 賣 大 排 長 龍

Fw from: Apple Daily (http://appledaily.atnext.com/template/apple/art_main.cfm?iss_id=20081123&sec_id=4104&subsec_id=11869&art_id=11881116)

經 濟 市 道 低 迷 , 各 品 牌 商 戶 紛 紛 減 價 促 銷 。 聯 想 (Lenovo) 電 腦 昨 日 開 始 舉 行 一 連 兩 天 秋 季 開 倉 大 特 賣 , 吸 引 大 批 市 民 進 場 購 買 低 至 三 折 發 售 的 電 腦 產 品 。 負 責 人 表 示 人 流 較 以 往 的 開 倉 日 上 升 約 3 成 , 相 信 是 因 經 濟 環 境 轉 壞 , 以 及 售 價 約 4 千 多 元 的 平 價 筆 記 簿 型 電 腦 需 求 大 幅 增 加 有 關 。
聯 想 電 腦 在 魚 涌 太 古 坊 舉 行 秋 季 開 倉 大 特 賣 , 昨 日 約 200 名 市 民 在 上 午 11 時 開 始 前 已 於 大 堂 輪 候 , 整 日 人 龍 也 不 停 有 數 十 人 。 排 頭 位 的 關 先 生 在 早 上 7 時 前 來 , 並 購 買 了 兩 部 , 每 部 原 價 約 9,000 元 , 現 減 至 7,999 元 的 X61 迷 你 筆 記 簿 型 電 腦 。 「 雖 然 每 部 只 係 平 一 千 蚊 , 但 一 直 用 開 隻 牌 子 , 覺 得 都 幾 好 。 」
雖 然 不 少 入 場 人 士 坦 言 , 陳 列 品 才 三 折 , 「 其 他 唔 係 平 好 多 , 都 係 平 一 千 幾 百 , 而 且 又 冇 S10 等 新 款 式 。 」 但 每 日 首 30 名 購 買 原 價 3,399 減 至 2,699 元 的 S9 超 迷 你 Netbook , 以 及 特 價 4,999 元 的 SL500 筆 記 簿 型 電 腦 等 產 品 , 在 下 午 4 時 已 告 售 罄 ; 特 價 低 至 600 元 的 17 吋 電 腦 屏 幕 與 900 多 元 的 硬 盤 更 早 被 搶 購 一 空

沒有留言: