2008年11月25日 星期二

OL 牌 集 體 洗 倉   血 拼 價 $29 到 手

去 慣 尖 沙 嘴 血 拼 的 姊 妹 , 指 定 動 作 一 定 是 去 海 港 城 Bazaar 巡 遊 , 每 個 月 都 有 超 筍 Sale 等 大 家 執 平 貨 。 本 月 尾 的 勁 減 壓 軸 等 到 頸 都 長 , 終 於 等 到 今 天 揭 幕 , 一 次 過 囊 括 Anteprima 、 A.T 、 Cocktail 、 INDIVI 、 OZOC 等 集 體 式 大 洗 倉 , 通 通 減 到 一 折 起 , 全 部 是 OL 熱 賣 牌 子 。 睇 完 呢 個 報 道 , 唔 好 等 放 工 , 放 Lunch 去 掃 得 幾 多 得 幾 多 啦 !

OZOC 黑 色 波 浪 長 身 外 套
原 價 $338
三 折 $101.4

INDIVI 紅 色 Ruffles Shirt
原 價 $390
二 折 $78

INDIVI 深 灰 色 絨 短 褲
原 價 $550
二 折 $110

A.T 紫 色 開 胸 Cardigan
原 價 $1,595
二 折 $319

INDIVI 黑 色 斜 布 半 截 裙
原 價 $550
二 折 $110

INDIVI 白 色 Ruffles Shirt
原 價 $390
二 折 $78

OZOC 深 藍 色 金 線 短 袖 Cardigan
原 價 $438
三 折 $131.4

OZOC 白 色 長 袖 上 衣
原 價 $398
三 折 $119.4

OZOC 泥 黃 色 長 褲
原 價 $398
二 折 $79.6

INDIVI 灰 色 冷 披 肩 外 套
原 價 $950
二 折 $190

INDIVI 黑 色 長 褲
原 價 $550
二 折 $110

最 熱 搶 牌 : A.T 與 OZOC

最 近 的 Sale 多 到 如 滿 天 繁 星 , 不 過 有 幾 多 又 抵 買 又 大 眾 化 的 , 數 埋 真 係 唔 算 多 。 海 港 城 Bazaar 一 向 是 OL 的 入 貨 熱 點 , 除 了 減 價 種 類 多 之 外 , 價 錢 仲 係 超 低 價 , 難 怪 一 直 長 踞 「 血 拼 榜 」 首 位 。 本 月 底 壓 軸 出 場 , 完 全 開 正 OL 瓣 , 事 關 通 通 都 是 OL 最 愛 品 牌 , 全 部 由 二 折 起 ! 首 選 推 介 一 定 是 A.T , 呢 個 Cardigan 王 牌 幾 乎 每 個 OL 家 中 衣 櫃 都 有 番 一 兩 件 傍 身 , 原 價 千 零 蚊 你 未 必 捨 得 買 , 減 到 二 折 後 , 二 、 三 百 蚊 一 定 買 得 落 手 。 數 到 最 抵 莫 過 於 型 格 OZOC , 款 式 唔 會 太 斯 文 , 適 合 鍾 意 Casual 和 Colourful 打 扮 的 姊 妹 , 減 價 後 價 位 去 到 一 百 幾 十 , 平 到 $29 就 買 到 一 件 秋 冬 背 心 , 擺 到 明 要 你 早 去 早 搶 !


OL 必 掃 高

除 了 兩 大 熱 賣 Brand , 仲 有 少 女 Young 牌 Cocktail , 衞 衣 短 裙 唔 使 再 千 千 聲 找 數 , 二 折 價 益 街 坊 。 若 然 要 買 返 工 裝 , 行 政 Look 首 選 就 有 INDIVI , 西 裝 褸 和 Ruffles Shirt 最 平 去 到 二 百 蚊 左 右 , 有 心 機 Mix&Match 的 分 分 鐘 可 以 $500 搞 掂 一 個 Look ! 至 於 高 度 受 注 目 的 就 有 Anteprima , 高 鞋 款 三 折 有 得 傾 , 計 番 條 數 , 平 時 賣 過 二 、 三 千 的 High Heel 今 勻 唔 使 一 千 蚊 帶 得 返 屋 企 , 仲 有 企 硬 價 專 門 店 仲 賣 緊 的 招 牌 閃 膠 珠 小 手 袋 都 係 七 折 開 售 。 秋 冬 季 貨 款 全 部 有 齊 , 一 次 過 大 晒 冷 , 呢 個 Sale 的 確 好 有 誠 意 !


開 倉 資 料

日 期 及 時 間 :
11 月 26 日 ( 今 日 ) 11am-8pm ( 只 限 渣 打 信 用 卡 及 渣 打 聯 營 卡 用 戶 )
11 月 27-29 日 11am-8pm
11 月 30 日 11am-6pm

地 址 : 尖 沙 嘴 廣 東 道 11 號 世 界 商 業 中 心 3 字 樓
查 詢 : 2118 8666

沒有留言: