2008年11月12日 星期三

Emily Tee 買 一 送 一

FW: Apple Daily (http://appledaily.atnext.com/template/apple_sub/art_main.cfm?iss_id=20081112&sec_id=38163&subsec_id=11569483&art_id=11835210&cat_id=11793999)

話 說 要 獎 勵 小 記 的 補 習 學 生 , 諗 住 去 Hea 買 件 Tee 畀 佢 , 於 是 揀 了 和 她 好 似 樣 的 Emily the Strange 。 二 話 不 說 拎 件 Sharp 紅 色 就 諗 住 畀 錢 走 人 , 點 知 Sales 姐 姐 叫 我 揀 多 件 , 原 來 做 緊 買 一 送 一 , 變 相 半 價 , 總 共 有 11 款 Tee 都 在 這 次 的 優 惠 範 圍 內 , 你 可 以 同 Friend 買 兩 件 一 樣 做 孖 妹 , 或 者 買 兩 個 不 同 款 式 都 得 。 另 外 , 全 店 家 做 緊 七 折 , 買 件 Sweater 過 冬 都 抵 。

Emily the Strange ( 2175 0086 )
尖 沙 嘴 海 港 城 2604A 舖

沒有留言: